Indholdet du nu skal til at lære er betalt for at virksomheden, der linkes til. Linket er derfor også af betalt karakter.
Du har måske dit eget firma, som du ejer eller er medejer af. Måske er du chef i en større virksomhed, eller også arbejder du med markedsføring i et firma. Hvis du kan nikke genkende til nogen af disse udsagn, så skal du læse med her. Hvis du ikke kan nikke genkendende, så læs med alligevel, for så kan du måske komme med en god idé til dit job, som kan gavne jer i virksomheden.
Hvad er et Lydlogo så?
Et lydlogo er en del af et firmas identitet, og kan sidestilles med et almindeligt logo – der er blot lyd på logoet. Et lydlogo kan derfor bruges som underlægning til en TV-reklame, en film på Facebook eller til andre sociale medier, som I bruger til at markedsføre jer med. Et lydlogo kan også bruges som ringetone på en mobil eller til at blive afspillet i fysiske butikker, som gør, at jeres virksomhed bliver genkendelig med et fængende Lydlogo.
Hvordan får et lavet et Lydlogo til min virksomhed?
Det er vigtigt, at man kigger på virksomhedens grafiske identitet, herunder også hvilken musikstil, som I ønsker. Det kan være alt fra sang til specialkomponerede toner. Når der er lagt en plan for lydlogoet, skal det indspilles i et musikstudie. I den forbindelse vil den nemmeste løsning vil være at kontakte et firma, som er specialiseret i lave Lydlogoer. Læs mere her, hvor du finder alle informationer til projektet.
Hvad er fordelen med et lydlogo?
En af de største fordele ved et lydlogo er selvfølgelig markedsføring af jeres virksomhed. Det fungerer som branding af jeres virksomhed, og hvis I ofte bruger sociale medier, kan et lydlogo særligt anbefales, da det er med til at gøre jeres virksomhed unik, og kunderne vil forbinde lydlogoet med jeres virksomhed.
Rigtig god fornøjelse med at få skabt jer et fantastisk lydlogo!